tirsdag 13. november 2007

Deep purple!


Dersom russen fekk samla inn meir enn 7000 kroner i løpet av haustfesten her på Sygna, lova Solbjørg å farge håret sitt lilla. Og i går vart det gjort. Då vart det før kommunegråe håret knall lilla. Jenta tok det heile med fatning, og har i skrivande stund endå ikkje fått samanbrot på grunn av den enorme omveltninga i livet sitt. -Og trass i at ho har fått slengt mange ord etter seg det siste døgnet: goth'er, fraggel, lykketroll, stygg, fin, kul og rar.
Jau då. Det går iallefall til ei god sak...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Solbjørg er den kuleste husmoren vi har hatt på Sygna! Det hadde vært mest stilig hvis du fikk kort skjørt og utringing også.

Anonym sa...

Kult. Du ser bra ut. Gutten over bør skjerpe seg. Legge an på gamle damer på den måten!

Er du fortsatt lilla?

Anonym sa...

Moro Lena. Mistenker deg for å vere gutt 17. Eller Ivar... Anyhooo. Det begynner å bli gråblondlilla no. Ikkje noko vakkert syn akkurat...

Anonym sa...

Halla balla! so utuli kul du va blitt, ikkje de at du ikkje va de frå før... men lilla hår e no berre fantastisk vakkert!;) Gleda me gte å kome på besøk no, må snart få de te.kan vere de kjeme nåken manna og....?Huska??jaja nåke nytt då?

Anonym sa...

Heia Elisabeth! Jau då. Vakkert og vent! Særleg no når fargen begynner å gå ut og det er gråblondlilla. Høyrer du skal komme ja! Gleder meg stort! Du er savna her!! Kom fort! Lite nytt som skjer her, gitt. PLanlegger jolafesten. Det er jo moro.

Anonym sa...

å ja de kan eg tenke meg, julefesten på sygna!! ingen slår den, skulle likt å vore der ja!du kan vel snart farge håre ditt igjen du no, kan ikkje du?

Anonym sa...

Hæ? Meg?? Det skjønner jeg ingeting av... Virker jeg så pervo altså? Ok da, jeg er vel pervo, men gutt 17 er jeg ikke. Men så vidt jeg kan erindre så er vel utringnignen i boks, har bevis;-)

Anonym sa...

Ivar. Skjerp deg! Det er ufint å kommentere en kvinnes utrigning på den måten.

Anonym sa...

Det var ikke jeg som starta Lena...