onsdag 9. mai 2007

Destinasjon Helsingfors...Endeleg!!!!


Dagen før dagen...
Det kriblar i magen.
Eg klarar knapt vente
Eg og Solbjørg er så spente!
(til alle uvitande: eg er ikkje schitzofren. Reisefølget mitt heiter Solbjørg Følling)
Jepp...Om eit døgn sit me i salen og heier på Guri. Eurovision her kjem me!! Har ikkje den største trua på norges bidrag i år, men reknar med at patriotismen kjem til å slå ut i full blomst når me er der, så heiing blir det iallefall! Min storfavoritt er Serbia, men håpar også på Island, Bosnia, Frankrike, Tyskland og Kviterussland. -Og Norge då. I tilfelle nokon lurte.
Det vert iallefall ei super helg uansett resultat! Euro-feber både torsdag, fredag og lørdag! Ein barndomsdrøm blir oppfylt. Så gjenstår det å sjå om eg roar meg ned, eller om grand prix-interessa berre aukar etter min første internasjonale finale-tur. De er herved advart!
Lat galskapen starte(fortsette)!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

En liten smule misunnelig her:) Kos dere storveis! Lenge leve Grand Prix! :)

Anonym sa...

Hehe.... Det skjønner eg godt:) Eg hadde vore det same om du hadde reist! Men neste år..!!! Då e du med! No er det ein halvtime til eg reiser. God helg, Norge! Good evening europe!

Anonym sa...

Jeg lurer på om alle Grand Prix-elskere begynner på S.

Anonym sa...

Jeg gleder meg på dine vegne!! Nå ser også ut som om jeg må benke meg framfor tv´n og heie. Grand prix kalas er noe underlige greier...

Anonym sa...

En egen nettsak.. Du er jammen ikke snau! Heia Norge!

http://www.sygna.vgs.no/?vis=nyhet&id=1235

Merete: Takk for besøket i Balestrand! :)