onsdag 28. mars 2007

Vår, trallala vår


Jeg elsker synet av den første hestehoven

Jeg elsker lyden av skoa når jeg går på tørr asfalt med masse grus på

Jeg elsker at grusen blir feiet bort

Jeg elsker at sola begynner å varme

Jeg elsker smaken av den første krone-isen

Jeg elsker å se det poppe fram syklister her og der, både store og små

Jeg elsker dagene som sakte, men sikkert blir lengre

Jeg elsker å høre fuglene synge sin flotte sang

Jeg elsker trærne som får knopper

Jeg elsker gåsunger

Jeg elsker å ta av meg vinterskoa og bytte til lettere sko

Jeg elsker å ta av meg vinterjakka og få en tynnere jakke

Jeg elsker å slippe og ha på meg skjerf, votter og lue

Jeg elsker humøret, som helt av seg selv blir bedre

Jeg elsker at det snart er sommer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå! Skikkelig feel-good-innlegg! Ja, vi elsker vår i Norge! Deilig med litt sol og varme igjen. Merker at folk er mykje lystigare for tida. Herlig!
Og no er det berre to dagar til påsken setter inn og. Hurra!

Anonym sa...

Trallala vår, i år!

Anonym sa...

Og nå er det bare 16 dager til å komme til Oslo! JIppi! Trallala

LACHRISKO sa...

Hei. Herlig med våren azz...
Et lite tips for påska kan være å sjekke alle LC's bilder fra fjorårets store Europatur - Alpeturen.
De kan finnes under linken :
Einar og LC's skryte-album...

GOD PÅSKE FRA MEG!!!

Anonym sa...

Deilig med sol, men det blir ikke sommer før vi slipper å skrape vinduene på bilen om morgenen...
Er det forresten noen som blir i oslo i påska, foruten meg?
Jeg vil unødig kjede meg...