mandag 21. mai 2007

Hvem er de nye globberne og hvorfor?


Hei nye og gamle globbere og globb-lesere. Jeg regner med at det er mange som har fulgt nøye med på alt skriveriet rundt SpAndRike-turen og mange spør seg sikker hvem er de heldige guttebassene som får være med på turen? Verywell; her er vi! Oss to til venstre. De to som ser norske ut. Ivar, han til venstre, ser forresten ikke sånn ut lenger. Ved et uhell kom jeg til å stille hårklippemaskina hans ned til det korteste. Nå har han nesten ikke hår. Vi vet ikke hvorfor vi får bli med, men vi får bare lære oss å leve med det. Hej.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Guttebasser!
Det gleder meg å se at dere inntar bloggen.

Svein Olav. Siden Ivar er min kollega, og jeg føler en viss lojalitet, spørs det om jeg gjengjelder ondt med ondt når jeg skal stusse håret på hodet ditt.

I morra skal jeg begynne å lese Barce-bok.

Anonym sa...

gleder meg til å se Ivar med snauklipt hue! Hadde aldri trodd detta kom til å skje.

Anonym sa...

Ivar uten hår?! Kult! Prøv å hold det nede til me reiser, så eg og får sett det!
Har du og fått barce-bok, Lena? Me kjem til å vere verdensmestrar på Barcelona! Heia oss!

Anonym sa...

Jeg låner Barce-bok i dag. Den skal leses, gjemmes i hjertet og gulpes opp.

Anonym sa...

Jeg fikk den kommentaren fra frisøren ingen har lyst å høre; "Oi!"
Menmen, tror Svein Olav blei mer satt ut enn meg.
Det er bare å bestille tid Merete hvis du vil se nazi-hodet mitt:-)

Anonym sa...

Glad for å se at aktivitetsnivået har økt betraktelig :)Siden jeg skal være frisør-assistent i morra, skal man ikke se bort fra et uhell med hårklippemaskina.

Anonym sa...

Glemte jo det jeg egentlig skulle skrive. Bra med litt testosteron på denne bloggen!
Og Ivar: er ikke kort hår sommerfriskt?

Anonym sa...

Jo det er vel egentlig det. Og så praktisk da. Har bare fått positiv tilbakemelding, og er vel kanskje litt skuffa over ikke å få litt kritikk engang.