lørdag 24. februar 2007

Endelig!

Denne stunden har jeg ventet lenge på! Det er virkelig frustrende å ha en globbside uten å kunne skrive noe på den! Jeg vet ennå ikke hva som har skjedd med maskina mi. Den funker rett og slett ikke. Så jeg får bare beklage så masse mitt dårlige engasjament. Men jeg har hatt mange tanker til dere da. Det skal dere vite. Jeg kan ikke skrive alt her, men jeg kan fortelle noen overskrifter, så kan dere fylle ut med deres egen fantasi selv hva som står under hvert innlegg. "Kule damer", Mitt liv", "Askepott", "Hjelp!", "Lucky me!:o)", "Da var det gjort gitt".

Så dette er da en liten hilsen fra meg mens jeg er hjemme og nyter gjestfriheten hos mamma og pappa.

Gla i dere alle
Merete

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra, du er iblant oss! Vi sees i morra, kjære. Gleder meg til å høre om alt du har bedrevet de siste ti dagene! Nye thaidansetrinn, eks.

Anonym sa...

har nok ikke blitt no thaidansing ennå, men det kommer snart ;o)

Anonym sa...

hurra! Jeg har klart det! jeg er herved blant dere for godt!:o)