torsdag 22. januar 2009

Dagens qizz

Hvem er dette?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hakke peiling

Anonym sa...

Interesserer meg overhodet ikke!! Jeg har mer enn nok med mitt eget.

Anonym sa...

Hurra! Vår kjære Lurv! Tenk at eg husker det! Minner... Korleis kom du på å leite fram det bildet?
Kjære egoist: Sei frå om du treng hjelp med å takle "ditt eget", sånn at du etterkvart får overskudd til å interessere deg for viktige globbsaker.

Anonym sa...

3 poeng til Solbjørg!!!
Det falt bare plutselig ned i hodet mitt - at SURÆRN - nå var det lenge siden jeg hadde tenkt på Lurv. Man bør ikke glemme gamle favoritter!

La Lurv leve!!!

Anonym sa...

Det er forresten glitrende av deg, Solbjørg - å huske mannen etter så mange år.
Det som virkelig står spikret i mitt minne er herr Georgs (Eller var det Tormods??) tegning av Lurv i doboka.

Anonym sa...

MÅ jo vere Tormod. Men eg trur AG kom på navnet.

Anonym sa...

Lurv, tror aldri jeg har hørt om Lurv. Bare dodraugen. Hvem er Lurv?

Anonym sa...

Lurv er en herlig foreleser, Merete. Eller var han egentlig det? Kanskje det bare var kallenavnet hans som ble så godt for oss?? Jeg husker ikke engang hva han foreleste om...

Anonym sa...

Eg husker berre at han var gjennomført trønder, og at me kalla han Lurv.

Anonym sa...

En ekte trønder, mao. Han har barten i behold! Det ærer vi han for!

Anonym sa...

Han så ut som en herlig foreleser med smil og et glimt i øyet.