fredag 14. mars 2008

Ivar forteller... :

Jeg fant denne historien godt påbegynt på utkastsiden vår. Ivar: Har du sagt A, så har du sagt A. Men du kan godt si B også. Fortell ferdig!
Har du hørt om ungen som ble unnfanget under en polonaise?

På festen etter vielsen skulle det være en polonaise. Det va toastmasteren som skulle lede an hele greia, og han va litt av en kar! Han fyrte laus med en del grovis under middag blant anna, men det e en anna historie.

Uansett så satte vi igang, og starta med vanlig jenka bortover golvet. Så blei det litt "brobrobrille" før herrene skulle bære daman. Så begynte det å ta virkelig av. Hu dama som va makker til toastmasteren va jo ikkje av de blyge heller. Først starta de med kyss, klapp og klem, som i og for se ikkje va så veldig sært. Men så (...)

NB: Ivar, det skrives polonese. Bortsett fra det har historien stort potensial!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ooops! jeg visste ikke at det fantes en utkastside her! hm...
Forresten, så skrives det polonaise, og ikke polonese.

Anonym sa...

Det er piss, Ivar.
Sjekk wikipedia:
http://no.wikipedia.org/wiki/Polonese

Anonym sa...

But dear, in English it is totally polonaise. So if you write it the English way, I do agree.

Anonym sa...

Jeg føler meg litt som en kjendis nå, for jeg kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt...
Er det sånn man blir behandlet av det man trodde var venner?
Dere skal ikke se bort ifra at jeg snart krasjer i en tunnel etter å ha blitt jaget av papparazzier.

Anonym sa...

Ble Diana svanger etter å ha danset polonese med Dodi??

Anonym sa...

Siden Merete har dratt til Etiopia og ikke kan bekjenne sine synder, så gjør jeg det for henne.

Hun røpte det for meg i går. Det er hun som har utkastet. Hun klippte det riktignok inn i Globb etter en msn-samtale med vår venn, Ivar. Men det var henne.

Og... Historien ble aldri ferdig på msn heller. Kanskje Ivar diktet opp det hele der og da, og ikke har noen endelse på historien? Kanskje er sannheten for hard, slik at han ikke vil fullføre hele historien?

For å sitere Vamp: "Løgnen er kranglete, krokete, krøkkete: Og sannheten er'kje te å leva med".

Vi får dikte slutten selv.

Anonym sa...

Historien blir neppe fullført i dette forumet ihvertfall. Den er altfor syndig og obskøn til det. De som leser dette nå har sansynligvis lest historien og tenkt sine tanker, og bør derfor gå sporenstreks i dusjen og skrubbe hele kroppen for å få bort alle disse tankene.