søndag 10. februar 2008

2 store tap i går!



Kjæraste Camden Market stod i full flamme i går! Min absolutte favorittplass i London! Marknaden med det og dei rare i, er totalt øydelagt av brann! Sørgelig! Det er berre to veker sia me var det i mange timar og shopppa og kosa oss, og no er alt vekke... Eg håpar det ikkje tar lang tid før dei kjem seg på beina igjen!
Tap nr 2 stod det norske folk for i går, då dei stemte fram eit gjesp av ein song til å delta i Eurovision song contest i mai. Har me ikkje lært av i fjor? Vinnarpotensialet ligg i sangen, ikkje i kven som har laga sangen eller kor bra den vert sunge. Skammelig!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Dagrun og jeg var på Sjusjøen og gikk inn i en stemning av pur bitterhet. Vi likte hverken teksten eller melodien. Til og med trollene var bedre enn det der!

Anonym sa...

Jeg må forresten skryte av at jeg for første gang gjorde min borgerplikt,og stemte under GP-finalen. Jeg ble svært sjokkert av meg selv.

Anonym sa...

verken, verken, verken, verken, verken, verken, verken, verken, verken, verken

(Straffeskriving for skrivefeil)

Anonym sa...

Er det en borgerplikt å stemme i GP? Den borgerplikten har gått meg hus forbi rett og slett. Hvem stemte du på da frøken Skattum?

Anonym sa...

...og hvem ville du hatt istedenfor Miss GP?

Anonym sa...

Det er borgerplikt, herr Ueland. Alle i Norge er stemmeberettiget, og her er det "one man - many votes"-prinsippet som gjelder. Moro. Du føler du har mye makt hvis du stemmer mye. Jeg stemte bare én gang, og var dermed rimelig tafatt. Men borgerplikten gjorde jeg. Sjusjøens kvinner mente Herr Sødal hadde den beste stemmen og sangen, men kanskje ikke i en MGP setting. Jeg stemte på han, selv om frøken Aslaksen nok ville gjort det best i den store MGP.

Anonym sa...

Akselsen... Ellers er eg djupt rørt over engasjementet Lena!! Stemte ikkje du Ivar? Er du gaaaal?!

Anonym sa...

Hvorfor er jeg tater? Og hvorfor har dette blitt overført til min datter også??

Anonym sa...

Nei Solbjørg, jeg stemte ikke. Var som sagt ikke klar over borgerplikten min.
Du får komme til Oslo neste år og skape Grand-prix feber her. Da kanskje jeg får det med meg, og til og med stemmer;-)

Anonym sa...

Stor fare for at eg tar deg på ordet der, Ivar! Eg skal gi deg feber, eg:)