mandag 10. september 2007

Back in business

Jepp, jepp. På an igjen. Tid for lesesal og humortørke, og lyst til å leve livet i frihet.

Nytt på lesesalen denne høsten er en ode fra studenten til studentinnen. Den egner seg ikke til trykk på Globb. Som det seg hør og bør har det også kommet opp en flott plakat om hvordan man kan komme i god form ved å røyke Petterøes, og en gledelig nyhet om at Rosebud, instituttets drikkebule, ønsker å la fredagskveldene bli tåke for enhver glad medieviter.

Det som gleder meg mest, er at tiden er moden for Globb-skriblerier igjen, for hvordan bedriver man vel tiden på en lesesal?

Lesesalstart vil si at nugattitiden er tilbake. Nugatti til frokost og på matpakka. Det herlige brune smørepålegget med hasselnøtter i, gjør at jeg kjenner at skolen er et faktum.

Høsten er moden. UiO er nå. Jeg har blitt sendt, jeg vil gå hjem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Og der fekk eg "Jesus her er jeg, send meg" på hjernen. Kanskje ikkje verste songen. Det som derimot er verst er at du har nugatti på nista! Det er jo det verste nistepålegget. Nugattien smelter og dett ned i alle hola i skiva, forandrer smak og greier alltid å spre seg utover heile nistepakka og fingrane til den som et. Nei takke meg til vossafår og majones. mmm!

Anonym sa...

hurra for vossafår og majones!

Anonym sa...

Vossafår og majones er et godt alternativ, men majonesen blir så gul, og ser ekkel ut etter bare et par timer. Akkurat som syltetøy. Det blir også ekkelt.

Niste er rett og slett kjipt. Nugatti er ikke verre enn andre æsje-ting.

Det er bare på tur at niste er koselig, nesten romantisk til og med.

Anonym sa...

ikke kom her og si at niste er kjipt! i barnehagen er det så mange fantastiske varianter at jeg blir helt misunnelig på barna, mens jeg titter ned på min kjedelige nistepakke med leverpostei

Anonym sa...

majones trenger ikke å bli gul og ekkel. du kan bare ta med deg tuben og trøkke på pålegget når du skal spise skiva. da er majonesen fersk og god :o)

Anonym sa...

Favorittmåltid;
1) Middag
2) Lunsj
3) Frokost
4) Kveldsmat

Grunnen til at lunsj er så høyt oppe, er at jeg får lunsjen min fra kantine. Ellers hadde den nok vært lenger ned, for niste er kjedelig.

Anonym sa...

Synes du kveldsmat er kjipern'? Hva er bedre enn deilig kveldskos, med stearinlys på bordet og te i koppen.

Eller is og kaffe foran tv-en.

Ikke vet jeg!