onsdag 5. september 2007

Noregs vakraste reise i september?




Sol Sognereiser inviterer til ei uforgløymeleg helg med høge fjell og djupe fjordar på programmet. Denne helga får du bestige noregs høgaste fjell, delta på brevandring og reise til Balestrand, også kalt "perla ved Sognefjorden", der det verdskjende Kvikne's hotell ligg. Her vert det tid til rekreasjon og livsnyting i Sygnavegen 11, der verten vil ta varmt imot deg.

Programmet vert som følger:
Fredag:
Ettermiddag/kveld: Møtepunkt Sogndal. Sol Sognereiser møter reisefølget. Avreise Juvasshytta.
Laurdag:
Morgon: Avgang mot Galdhøpiggen. Turen inkluderer brevandring.
Ettermiddag: Reise mot Balestrand
Kveld: Kos i Sygnavegen 11
Sundag:
Morgon: Sightseeing i Balestrand. Evt frukost på Kvikne's hotell.
Formiddag: Avreise Oslo.

Tid: 14.-16. september
Ta med: Varme klede(det vert minusgrader), fjellsko, sovepose, godt humør, bibel og skrivesaker
Ta ikkje med: Stereoanlegg og kassettar, snop

Interessert? Ta kontakt! For reise frå Oslo ta kontakt med Bøe's Bookingservice.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er med, jeg er med! Må få med meg høstens store begivenhet. What's hot, and what's not. Dette er ihvertfall hot! Det er ikke du hvis du ikke blir med...

Anonym sa...

Spiderpig, spiderpig - does whatever a spiderpig does. Can he climb a high mountain: No he can't he's a pig.

Anonym sa...

Det ergrer meg at jeg må holde meg utenfor det gode selskap og "Noregs vakraste reise". Jeg kjenner at hele meg vil være med, mens hele meg også sier: "Ro dæ ne. Itj slit dæ ut, no" (Det hender at jeg snakker trøndersk med meg selv.)

Hadde det vært i oktober hadde jeg kontaktet Bøes reiseselskap ASAP. Sept. er stappa. Møkk.

Anonym sa...

Det gleder meg forresten at Spiderpig ikke blir med. Harry Plopper og jeg stays home.

Anonym sa...

Hjelpes! Den mest ivrige av turdeltagarane er nettopp blitt observert i Yapa iført ansiktsmaske! Ka skjer??
-Og Lena: Du er allerede savna frå turen! Men nye sjansar dukkar stadig opp. Til våren vert det kanskje kombinert Balejazz og galdhøpiggen-tur? Sol Sognereiser er på hogget for tida.

Anonym sa...

Sol Sognereiser er forresten eit utruleg kjipt navn

Anonym sa...

Jaaa! Balejazz høres herlig ut. Med piggen på toppen, blir det dupert! I kjem!

Anonym sa...

Le Levangerreiser, er verre.

Anonym sa...

Noregs vakraste reise i september? Detta er ikke no å lure på. Detta ER Noregs vakraste reise i september! come on and join! Men vær kjapp. Det er begrenset med plass, så den som er først til mølla...

Anonym sa...

Hva er det som er så spesielt med det? (skjønner ingenting...)

Anonym sa...

Jau jau! To dagar til den store helga. Eg ringte Juvasshytta, og det var det dessverre stinn brakke i helga. Men frykt ikke. Eg har ordna ekstremt gratis overnatting til oss, eit steinkast frå Juvasshytta(i Sognsk målestokk, altså ca ein times køyring...). Ein kamerat av meg opnar heimen sin for oss fredag til lørdag. Husk å ta med eit tonn ullklede og gode sko. Det er meldt minus seks grader, snø og lett bris. Men det takler me! Tjo!